Доставка і оплата

Замовити товар можна декількома способами:
- Через кошик - просто додайте в неї позицію, що вас цікавить,
і заповніть спеціальну форму.
- Мінімум дій – і замовлення досконале!
- Написавши нам на пошту – надішліть електронний лист
із замовленням на адресу instal@debut.com.ua
- Зв'язавшись з менеджером по телефону – наберіть один
із зазначених на сайті контактних номерів, і вам буде надано
повну консультацію, після чого ви зможете вибрати товар
та підтвердити його покупку.
- Також у нас можна замовити зворотній дзвінок.
- Приїхати до нас до офісу м. Полтава, вул. Міщенка 2А
     
- Розрахунок вартості та терміну доставки вашого замовлення
  проводиться в індивідуальному порядку.
- Розрахунок проводиться виходячи з ваги товару,
  його габаритів, вартості та пункту призначення.
- Ми безпечно доставляємо замовлення в будь-який населений
  пункт України протягом 1-3 днів.

   
*Якщо ви замовите у нашому магазині товари
на суму 15000 гривень та більше,

ми доставимо ваше замовлення абсолютно безкоштовно !

Способи доставки
            

Доставка кур'єром по Полтаві та області:
- замовлення курьером до дверей по Україні від 300 грн.

- замовлення до 15000 грн - 250 грн по Полтаві
- доставка за межі Полтави – 18 грн/км
- великогабаритний товар – за домовленістю
 Самовивіз із офісу:
- перед тим як приїхати та сплатити замовлення,
  уточніть його ціну та наявність у менеджера.
- деякі товари вимагають переміщення з віддаленого складу на основний
Доставка найпопулярнішими та перевіреними 
транспортними компаніями:

Ми надсилаємо замовлення по всій території України. При цьому
можлива доставка як за передоплатою, так і на умовах післяплати.
Зверніть увагу, що під час замовлення потрібно точно вказувати ім'я,
прізвище та контактні дані одержувача.

Оплата послуг відправлення здійснюється згідно з тарифами перевізника.



Оплата замовлення
        
- Безготівковий розрахунок на розрахунковий рахунок
  з ПДВ або ФОП

- Оплата готівкою при отриманні
- Онлайн оплата на карту
Правила прийому товару під час доставки:

Незалежно від обраного способу доставки, у момент отримання замовлення
його слід оглянути. Покупець перевіряє цілісність товару та упаковки, 
комплектацію, наявність гарантійного талону. Робиться це до підписання
акта отримання, оскільки якщо ви виявили будь-який дефект чи невідповідність,
то від покупки можна відмовитись. Якщо ви помітилибудь-який дефект
у момент огляду, повідомте про це кур'єра, працівника транспортної компанії
або нашого співробітника в офісі - залежно від того, який спосіб доставки
був вами обраний. Якщо ж невідповідність якості товару з'ясувалося вже після
покупки, ви можете оформити повернення або обміняти його на аналогічне
протягом 14 днів з моменту придбання.
Докладніше про це можна прочитати у розділі "Гарантія та повернення" .