Доставка і оплата
Замовити товар можна декількома способами:
- Через кошик - просто додайте в неї позицію, що вас цікавить, і заповніть спеціальну форму.
- Мінімум дій – і замовлення досконале!
- Написавши нам на пошту – надішліть електронний лист
із замовленням на адресу instal@debut.com.ua
- Зв'язавшись з менеджером по телефону – наберіть один із зазначених на сайті контактних номерів, і вам буде надано повну консультацію, після чого ви зможете вибрати товар та підтвердити його покупку.
- Також у нас можна замовити зворотній дзвінок.
- Приїхати до нас до офісу м. Полтава, вул. Міщенка 2А
- Розрахунок вартості та терміну доставки вашого замовлення проводиться в індивідуальному порядку.
- Розрахунок проводиться виходячи з ваги товару, його габаритів, вартості та пункту призначення.
- Ми безпечно доставляємо замовлення в будь-який населений пункт України протягом 1-3 днів.
*Якщо ви замовите у нашому магазині товари
на суму 15000 гривень та більше, ми доставимо ваше замовлення абсолютно безкоштовно !
Способи доставки
Доставка кур'єром по Полтаві та області:
- замовлення курьером до дверей по Україні від 300 грн. - замовлення до 15000 грн - 250 грн по Полтаві
- доставка за межі Полтави – 18 грн/км
- великогабаритний товар – за домовленістю
Самовивіз із офісу:
- перед тим як приїхати та сплатити замовлення, уточніть його ціну та наявність у менеджера.
- деякі товари вимагають переміщення з віддаленого складу на основний
Доставка найпопулярнішими та перевіреними транспортними компаніями: Ми надсилаємо замовлення по всій території України. При цьому можлива доставка як за передоплатою, так і на умовах післяплати. Зверніть увагу, що під час замовлення потрібно точно вказувати ім'я, прізвище та контактні дані одержувача. Оплата послуг відправлення здійснюється згідно з тарифами перевізника. Оплата замовлення
- Безготівковий розрахунок на розрахунковий рахунок з ПДВ або ФОП - Оплата готівкою при отриманні
- Онлайн оплата на карту
Правила прийому товару під час доставки: Незалежно від обраного способу доставки, у момент отримання замовлення його слід оглянути. Покупець перевіряє цілісність товару та упаковки, комплектацію, наявність гарантійного талону. Робиться це до підписання акта отримання, оскільки якщо ви виявили будь-який дефект чи невідповідність, то від покупки можна відмовитись. Якщо ви помітилибудь-який дефект у момент огляду, повідомте про це кур'єра, працівника транспортної компанії або нашого співробітника в офісі - залежно від того, який спосіб доставки був вами обраний. Якщо ж невідповідність якості товару з'ясувалося вже після покупки, ви можете оформити повернення або обміняти його на аналогічне протягом 14 днів з моменту придбання. Докладніше про це можна прочитати у розділі "Гарантія та повернення" .